සමහරවිට අද ඔයාලා මල් දෙවැට එක්ක එකතු වෙන්න ඇත්තේ වෙනදා වගේ කතාවක් අහන්න වෙන්න ඇති. ඒත් අද මම මල් දෙවැට මගින් මගේ ආදරය ගැන පොඩි සැමරුමක් කරන්න යන්නේ. ඒක නිසා මුලින්ම අපේ මල් දෙවැටේ යාලුවෝ ඒ ගැන මට සමා වෙන්න ඕනේ.

මේ වෙනකන් ඔයාලත් එක්ක හිටපු මට මේ වියුණුව කරගෙන යන්න ගොඩක්ම දිරිමත් කලේ මගේ පුංචි පෙම්වතියයි. අද අපේ ආදරයට අවුරුදු දෙකයි. මේ අවුරුදු දෙක පුරාවටම ඇයත් එක්ක ගෙවුණු කාලය බොහොම සුන්දරයි. ඒ කාලය ඇතුළත පොඩි පොඩි ප්‍රශ්න ඇති නොවුනාම නොවෙයි. ඒත් ඒ හැම ප්‍රශ්නයක්ම කතා කරලා හිත් රිදවීම් ඇති නොවෙන විදිහට විසඳා ගන්න අපි දෙන්නම උනන්දු උනා.

දහසක් ළඳුන් දුටුවත් පවතින තුරු දිවිය...
නුඹයි එකම ළඳ මගෙ සිත ඇදී ගිය...
නොදනිමි කිමද නූඹ හට සිත ඇලී ගිය...
තවමත් සොයමි කිමද නුඹටම සිත බැඳී ගිය...


ඇගේ අත ගෙන අපේ ආදරය තවත් අවුරුදු කිහිපයක් ඇතුළත විවාහයෙන් සමරන එක තමයි අපි දෙන්නගේ තියෙන ලොකුම බලාපොරොත්තුව. ඒ නිසා අද මල් දෙවැටෙන් මේ ලිපිය මගේ ආදරණීය සුදු නංගියා වෙනුවෙන් ම හද පිරි සෙනෙහසින් පළ කරනවා.